ShareThis

miercuri, 16 mai 2012

OMG



"Sincer, cand vine vorba de personalitatea mea sunt extrem de sigura pe mine, dar nu la fel de sigura sunt si pe aspectul meu fizic. Cand vine vorba de cum arat, devin nevrotica si nesigura. Sunt genul de persoana care daca cineva imi spune sa nu fac ceva, eu fac exact invers. Am o nevoie continua de a-mi arata latura rebela." 
(Megan Fox)


cand iubesti exista riscul sa nu fii iubit in schimb...
cand ai speranta exista riscul sa suferi...
cand incerci exista riscul de esec...
...dar TREBUIE sa risti pentru ca cel mai mare risc in viata este sa nu risti nimic!

cred ca uneori iti doresti ceva atat de mult, incat nu-ti pasa de consecinte...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

please listen...

❤ BEST MOMENT: Elena's entrance to the ball ❤