ShareThis

miercuri, 11 aprilie 2012

Schimbarile sunt de fapt viata


Schimbarea este singurul lucru pe care ne putem baza, iar în condiţiile actuale, oamenii decid să facă schimbări bruşte atât în carieră, cât şi în viaţă. Ştim cu toţii, simţim că lucrurile stau altfel decât înainte. Oricât am amâna sau am ocoli răspunsul realitatea muşcă din noi. Trebuie să evoluăm.

De ce este important pentru fiecare dintre noi să ne găsim singuri calea şi de ce pare atât de dureroasă schimbarea?

„Pot să spun, ca unul care se ocupă de oameni, că există din ce în ce mai multe treziri spirituale. Aceste treziri produc o schizmă şi există un moment în care schimbă comportamentul omului şi nici nu mai ştie ce este cu el”, spune maestrul Dragoş Ovidiu Argeşanu.

Această trezire spirituală este de fapt o coacere a umanităţii. Omul este în realitate un roboţel biochimic, în care trăieşte entitatea spirituală care se transformă în perspectivă. Corpul nostru este, de fapt, o interfaţă între lumea spirituală şi lumea materială. Intrăm în diferite relaţii în lumea asta. Acest spirit doarme, iar, în momentul în care se trezeşte spiritual, trece peste programele care sunt implementate iniţial la începutul vieţii. Devine el însuşi. E ca şi cum te-ai trezi într-o viaţă într-un rol care nu-ţi aparţine. Sunt spirite care sunt bărbaţi, dar în trupuri sunt femei. Le place să se îmbrace în blugi, să se tundă. Oamenii au o idee preconcepută despre sexe şi atunci trebuie automat să-şi reanalizeze viaţa, profesia, totul şi să rearanjeze în aşa fel încât să fie în ordine cu ei însişi. Să fie în echilibru cu familia, cu societatea, cu Dumnezeu, cu biserica”, afirmă Argeşanu.

Dacă acum opt ani avea loc o trezire spirituală pe lună, maximum două, acum sunt câte două pe săptămână. „Sunt diagnosticate prost. Se spune că a crescut incidenţa bolilor psihiatrice. Nu e adevărat. Pur şi simplu omenirea, poporul român a ajuns la o coacere spirituală. Există un nivel vibraţional energetic care permite această coacere spirituală şi atunci apare trezirea spirituală. E ca şi cum la o anumită vibraţie se produce un click şi te-ai trezit”, crede Argeşanu.

Problemele trezirii? Oamenii încep să vadă, încep să simtă, încep să audă multe din lumea de dincolo. Sunt bulversaţi în acel moment, dar nu există tratament. Medicii la care aceştia merg consideră că este vorba de o boală psihiatrică şi îi tratează cu medicamente. „Acum psihologii încep să recunoască starea aceasta ca pe una de normalitate. Nu este nici o diferenţă, orice iniţiat trece la un moment dat printr-o fază de genul acesta. Iisus pe munte în raport cu demonul este într-o etapă iniţiatică în care aude voci, evident, dar asta nu l-a făcut să nu meargă mai departe să fie Fiul lui Dumnezeu.
Orice iniţiat trece prin asta. Ceea ce face diferenţa dintre un iniţiat şi un nebun este că iniţiatul începe să-şi explice aceste gânduri şi are o viaţă cât se poate de obişnuită. Trezirea fiecărui individ este alta. Fiecare este la un alt nivel vibraţional, un alt nivel energetic, un alt nivel de conştiinţă socială. Una este trezirea unui ţăran şi alta trezirea unui intelectual. De obicei medicii sunt cu mult mai toleranţi vizavi de intelectuali faţă de cei care au o pregătire intelectuală mai joasă”, susţine maestrul Argeşanu.


Dragoş Ovidiu Argeşanu susţine că „Dumnezeu nu este unul care te bate cu parul, nu este unul care este gelos, nu este habotnic, nu este nebun, nu-ţi cere să… Dumnezeu este cu totul altceva decât imaginea pe care ne-au creat-o religia, biserica sau mai ştiu eu ce. Este un tip deştept. Punct”.
Se tot vorbeşte despre sfârşitul lumii. Această trecere, crede maestrul Argeşanu, nu o să se facă deloc simţită. „O să treacă anul acela fără să se întâmple nimic. Singurii care vor percepe treaba asta şi schimbarea vibraţiei vor fi câţiva oameni. Cine nu se aliază moare. O să vedem boli fulminante, accidente, leucemii, cancere, hepatite acute, pentru că aceşti oameni nu vor să se schimbe. Cred că va fi o trecere insesizabilă. Tehnologia o să meargă înainte pentru că trebuie să existe, dar o să apară ştiinţa îmbinată cu spiritualitatea. Oamenii de ştiinţă nu o să mai facă după capul lor şi vor merge prin ghidare spirituală.


De la fiecare om am ceva de învăţat. Încerc să învăţ oamenii, dar ştiu că fiecare om din faţa mea îmi este profesor şi mie. Şi eu am ceva de învăţat prin el, ceva de înţeles despre mine prin el. Când vine cineva la mine e clar că şi eu am o lecţie de luat prin acel om. Marea majoritate a întrebărilor au fost puse o dată, dar, inevitabil, la un moment dat vine cineva cu o întrebare care îţi întoarce neuronii pe dos. Pentru acea întrebare mă bucur, chiar dacă devine din ce în ce mai rar, e adevărat.”
Pe unde trebuie să treacă cineva ca să devină un OM BUN? Care sunt cele mai importante lucruri pe care le-a învăţat de la viaţă până acum? Simplu. “Eu cred că omul alege să fie rău sau bun. Prin ceea ce face el. Cele mai importante lucruri în viaţa sunt Dumnezeu, sufletul tău şi copiii tăi. ... Cel mai important lucru din punctul meu de vedere este sufletul. El înseamnă viaţă. ... Viaţa mi-a permis să învăţ, viaţa mi-a permis să iubesc, să urăsc, mi-a permis să sufăr, să alin, să mângâi, să bat, mi-a permis să mă joc. Să simt plăcerea, viaţa mi-a permis să simt durerea.
Viaţa m-a făcut să fiu ceea ce sunt. Noi nu suntem conştienţi de însemnătatea vieţii. În momentul în care nu apreciezi viaţa, înseamnă că nu ai avut nici măcar curiozitatea să înţelegi ce este ea cu adevărat. Dacă există un păcat pe care îl consider eu maxim este acela de a nu preţui viaţa. Când nu ceri ajutor e o dovadă de orgoliu, de aceea este o dovadă de smerenie să ceri ajutor.


Parerea mea:
Am cules cateva fraze care mi s-au parut de mare insemnatate, si am ramas uimita ca majoritatea din ele le-am simtit, le-am gandit si chiar le-am facut deja.

Puteti gasi intregul articol aici. L-am primit si eu la randul meu, l-am citit si vi-l impartasesc si voua. 

Ma bucur acum ca schimbarea inseamna de fapt viata mea, si imi este mai usor sa accept acest haos care de multe ori nu inteleg de ce mie mi se intampla, si de ce in cele mai multe cazuri mi-era imposibil sa gasesc rezolvare, chiar daca-mi intra-n ochi luminita de la capatul tunelului.

Sunt sigura ca aceste randuri va raspunde multor intrebari si incertitudini de pana acum.


Sfaturile mele:

1. Cereti ajutorul cand nu stiti/nu puteti! Si recunoasteti ca aveti nevoie de ajutor! Poate parea un act de slabiciune si nestiinta, insa niciodata nu m-am dat un laturi de a recunoaste ca nu pot/stiu. Dimpotriva, esti o persoana puternica si inteleapta, care se autocunoaste si evolueaza!

2. Bucurati-va de viata! Un alt exemplu mai frumos si simplu, nu as putea sa va dau decat urmatorul: Am luat amenda, si-n momentul acela in loc sa fiu terorizata de pricina evenimentului mi-am zis, aceasta e ultima mea problema. Ma bucur macar ca e hartia roz J  Pentru unii poate parea inconstienta, eu prefer insa optimismul si frumusetea vietii. Trebuie sa gustam din micile bucurii ale vietii, pentru ca ele ne intregesc frumusetea existentei noastre.

Enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

please listen...

❤ BEST MOMENT: Elena's entrance to the ball ❤