ShareThis

sâmbătă, 10 martie 2012

Zmeura - I ♡ it


Iubesc tot ce imi aduce aminte de gustul copilariei, si ca sa va fac pofta, nu pot sa ma abtin sa nu va amintesc de dulceata de zmeura, si savurata dupa o zi de cules delicioasele mini-fructele, asa cum imi place mie sa le spun.
Sunt ani buni de cand nu m-am mai bucurat de o astfel de bucurie dulce, probabil de cand m-am stabilit in Timisoara, dar am fost placut surprinsa cand de ziua indragostitilor, cand am fost invitata la Casa Bunicii, unde by the way, il recomand cu cea mai mare caldura pentru formidabila mancare, chiar ca la bunica, sau pentru mine la mama acasa, la desert s-a servit pe langa inghetata, si dulceata veritabila de zmeura. Si ghici! Eu nu comandasem inghetata, ci prune umplute, dar nu m-am putut abtine sa nu "fur" dulceata celorlalti.
De mult nu mai sunt o devoratoare de dulce, dar sincera sa fiu, nu m-am putut abtine sa nu savurez fiecare lingurita, si sa-mi aduc aminte de savoarea clipelor frumoase din trecut.


Si cu aceasta introducere delicioasa, v-am facut pofta, asa-i... voi continua cu beneficiile consumarii acestui mini-fruct.
  • Ofera protectie antioxidanta, impotriva cancerului si a microbilor
  • Antioxidantii unici din zmeura sunt mai puternici cu 50% decat capsunele, de 3 ori mai mare decat kiwi si de 10 ori mai mari ca tomatele
  • Consumarea lor scade nivelul zaharului in corp, pe langa fitonutrienti, acestea au un continut bogat nutrienti, antioxidanti si vitamina B
  • Este o sursa excelenta de mangan si vitamina C, riboflavina, folati, acid nicotinic, magneziu, potasiu si cupru

Cam atat cu termenii medicali. Sa va spun ce produse imi plac mie cu zmeura?

In primul rand imi place sa le mananc pur si simplu crude...


Apoi am descoprit un ceai de zmeura, cel mai delicios, cel produs de K. Lehmann de PPU Belin, Polonia, si nu contine coloranti sintetici.


Jeleul de zmeura:


Dulceata de zmeura!


Dulciuri cu zmeura:




Prajituri cu zmeura, de la gogosi pana la cela mai exotice delicatese:






Dupa aceste poze, sigur zmeura isi va face mai multi fani. J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

please listen...

❤ BEST MOMENT: Elena's entrance to the ball ❤