ShareThis

duminică, 29 ianuarie 2012

Retete ca la mama acasa - by Azyrra

Imi place sa gatesc, aptitudine mostenita de la ambi parinti. Atat eu cat si fratii mei suntem bucatari desavarsiti, nu in mod egal bineinteles, fiecare cu gusturile lor. Pana si sora cea mica, Ioana, numai de 11 ani, o tot bate pe mama la cap sa ii faca prajituri, si tin minte ca de vreo 3-4 ani a inceput sa ii invadeze bucataria lui mama. :))
Angela in schimb, mai indrazneata de fire, si-a facut cont pe bucataras.ro si isi posteaza bunatatile pe care le prepara pentru prietenul ei, si nu numai. Fiind la inceput, are deocamdata numai 3 retete delicioase, dar astept de la ea, sa mai posteze in continuare, ca numai eu am mancat pana acum de cateva ori mancare facuta de ea, si m-am lins pe degete.
Eu una abia astept faimoasa ei reteta cu clatite la cuptor, in toate variantele, cu care l-a cucerit pe Leon.
Yammm....
Pentru retetele postate de ea si pentru profilul ei, click aici.
Bucataras numai pe de 13.09.2011, zi cu noroc ;) asteptam si alte retete, in functie de timpul ei.
Lingeti-va pe degete si voi, cu imaginile de mai jos!


Dar nici eu nu ma las mai prejos :))) si va pun cateva imagini cu ce am gatit eu si am reusit sa fac cateva poze.
Salivati un pic.... :P

TARTA CU MURE
 ASTA ESTE PASCA MEA 2011 :X
INSPIRATIE DE MOMENT 
TORT CU CIOCO SI CAPSUNI PT BEBE MEU & TORT CU CIOCO SI KIWI PENTRU MONI
 TORT TIRAMISU
Pregateam pt o praji foarte buna, cu mere si cocos, dar caruia nu am mai reusit sa fac poze ( la ce rapid s-a mancat) si cum curatam merele am obs un cap de bufnita :X  (bucurie pt Roxana Licara) , si langa e o poza cu ouale pt care am stat o noapte intreaga sa le vopsesc, dar asta e o alta poveste si as prefera sa o pastrez pt mine. :P
CARE VA FACE CU OCHIUL!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

please listen...

❤ BEST MOMENT: Elena's entrance to the ball ❤