ShareThis

joi, 12 ianuarie 2012

Actritele mele preferate - Top 10

1. 
CHARLIZE THERON - Declarata una din cele mai sexy femei din lume, pot spune ca Charlize e perfecta. Este enorm de frumoasa! Si are 177 cm inaltime! 


2.
KEIRA KNIGHTLEY - tin minte ca am avut prima data un poster cu ea din filmul King Arthur si mi s-a parut foarte frumoasa, chiar daca nu o cunosteam. Mai tarziu am vazut filme cu ea, si am indragito cu fiecare film urmarit. Unul din filmele mele preferate este Atonement, unde o joaca pe frumoasa Cecilia.

3.
OLIVIA WILDE - Am remarcato in serialul House M.D. datorita ochilor ei foarte frumosi. A devenit una din actritele mele preferate datorita frumusetii, si acest lucru este vizibil in fiecare film jucat de ea, un exemplu ar fii Year One unde o joaca pe printesa Inanna.

4.
NINA DOBREV - Am remarcat-o in serialul The Vampire Diaries in rolul eroinei Elena Gilbert datorita frumusetii inocente. Actrita de origine bulgara are farmec, si mi-as dori sa fie distribuita si in filme.

5.
PRIYANKA CHOPRA - Actrita de origine indiana a castigat titlul de Miss World in anul 2000. Primul film vazut cu ea a fost Fashion unde mi-a placut enorm de mult de ea, bineinteles ca si filmul m-a emotionat mult, ca toate filmele idiene de altfel. Un film bun cu ea mai este si Dostana.

6.
CAMILLA BELLE - Primul film vazut cu ea a fost 10000 BC unde mi s-a parut a fii cea mai frumoasa femeie, bineinteles ca purta lentile de contact albastre, ochii ei fiind caprui. Nu prea am urmarit filme cu ea, dar in From Prada to Nada si Push a jucat foarte bine.




7.
JESSICA BIEL - Unul din filmele mele preferate este The Iluzionist unde a jucat rolul lui Sophie. O femeie voluptoasa si frumoasa. Imi place enorm zambetul ei.




8.
LEIGHTON MEESTER - Celebra pentru rolul lui Blaire din Serialul Gossip Girl, Leighton Meester a atras atentia prin stilul ei unic. Frumoasa actrita a avut o relatie cu actorul roman Sebastian Stan cunoscandul pe platourile de filmare a serialului, recunoscand insa ca singurul barbat pe care l-a iubit cu adevarat a fost Sebastian, cei doi fiind impreuna 2 ani de zile.




9.
NATALIE DORMER - In anul 2007 a fost aleasa pentru a interpreta personajul istoric Anne Boleyn, in serialul de succes The Tudors, unde am si vazuto pentru prima data. Datorita interpretarii ei mi-a placut serialul foarte mult devenind astfel si une din preferatele mele. chiar daca a jucat numai in primele 2 sezoane, am indragit personajul numai datorita frumusetii si farmecului ei. A facut balet, a studiat muzica, este o iubitoare de poker participand la Mondialele din 2008, fiind si membru al Academiei de Scrima din Londra.

10.
AnnaLynne McCord - In 2008 a obtinul rolul Naomi Clark, personajul negativ principal din serialul 90210. La inceput ma enerva chiar daca era frumoasa, insa pe parcurs am inceput sa o indragesc, mai ales ca nu mai este atat de demonica.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

please listen...

❤ BEST MOMENT: Elena's entrance to the ball ❤